Stage is begonnen! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Brent Stevens - WaarBenJij.nu Stage is begonnen! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Brent Stevens - WaarBenJij.nu

Stage is begonnen!

Door: Brent

Blijf op de hoogte en volg Brent

15 Februari 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

De eerste stagedagen zijn voor mij een feit, voor Charlotte is het morgen zover (donderdag). Mijn stageplek bevindt zich op de 17e verdieping in het midden van queen street, de hoofdstraat van Auckland. Mooi uitzicht gegarandeerd dus.

De eerste stage dag begon meteen effectief met een meeting met de e marketing director van ACG die zich op dat moment in London bevond. Met een paar goede woord foutjes en haperingen ben ik het gesprek goed doorgekomen en kon mijn engelse stage echt beginnen. Zoals al eerder duidelijk was is het de bedoeling dat ik 5 videos creeer voor verschillende scholen in Auckland deze zullen te zien zijn op de site van het bedrijf die per maand maar liefst 20.000 hits heeft. Behoorlijke verantwoordelijkheid dus.

Vandaag heb ik de intro van het filmpje afgemaakt wat naar mijn mening goed gelukt is. Ook was vandaag mijn individueel gesprek met de principal van een school waarvoor ik een film ga maken, dit was test twee en voor mijn gevoel ging dit al
Stukken beter. Daarnaast heb ik vandaag een tornado gezien!! Gelukkig was hij nog een eind weg en was het maar een kleintje waardoor hij al snel afzwakte en niet richting ons kwam.. Wel een ervaring om zo'n ding in het echt te zien.

9 maart ga ik met mijn collega's een dag op tour naar matakana. dit is een cadeau van mijn stagebedrijf en het schijnt een prachtige plek te zijn, ik ben dus heeeul benieuwd en laat jullie een aantal foto's zien als ik terug ben. De foto's van mijn werkplek komen ook nog. Nog even geduld dus.....

Charlotte denkt haar stage leuk gaat worden, maar wel pittig. Het stagebedrijf is met allemaal nieuwe bedrijfsplannen van start, waaraan ze dus mee zal gaan werken. Ze gaat elke dag om 8 uur beginnen, vroeg opstaan geblazen dus.


  • 15 Februari 2012 - 09:25

    Vaders:

    Meestal krijgen die tornado's een naam toch?
    Wij hebben hier ook eentje; hij luistert naar de naam "Jordy".

  • 15 Februari 2012 - 12:06

    Jordy:

    Volgens mij vermaken jullie je aardig in Nieuw-Zeeland! Lekker druk met stage, maar een zeer leuke ervaring. Het winkeltje al gevonden met de zelf gemaakte koeken? :D Weer is dus beetje klote. Zie ook weinig zon de laatste dagen. Tornado's zullen nu volgen ;-)

  • 15 Februari 2012 - 20:31

    Geert En Anneke:

    Hoi Brent. Geen hoogtevrees hoop ik.
    Jij bent dus gestart. De 1e indrukken zijn goed.
    Als je de site tzt een keer bekend maakt zullen wij ook zeker een hit scoren.
    Charlotte, jij ook heel veel succes en plezier gewenst met jouw stage.

  • 15 Februari 2012 - 22:03

    Mama:

    Ja hier ben ik weer!Stage is dus begonnen leuk hoor.Een tornado toe maar!Gezellig hoor de verhalen te lezen.Matakana zal ik zo even op zoeken.Zo leer je wel erg goed engels ;-)

  • 16 Februari 2012 - 10:15

    Karin:

    Brr, een tornado! Nou gelukkig zie ik op de foto's dat jullie ook al heel lekker weer hebben gehad. En zo te lezen zijn de opstartproblemen ook achter de rug. Succes met jullie stage allebei!

  • 17 Februari 2012 - 00:43

    Brent Stevens:

    Jordy: We hebben eerst Dunkin Donuts geprobeerd maar ik denk niet dat dat het was. Daarna zijn we naar Mrs. Higgings gegaan was het volgens mij wel was. Gevolg, Charlotte is verslaagd aan de koekjes. Weer is de laatste dagen stukken beter. Vandaag is er alleen een storm op komt zag ik :P

    Geert en Anneke: Nee zeker niet ik geniet van het uitzicht. Ja als de films erop staan laat ik het weten!

    Karin: Gelukkig was de Tornado maar een kleintje het kon altijd erger. Tot nog toe geen problemen meer gehad. Komt misschien omdat we nu een vaste stek hebben en niet telkens alles moeten meeslepen.

  • 17 Februari 2012 - 09:54

    De Vonderkampers:

    het is ons een genoegen om jullie verslagen te lezen. telkens voelen wij ons met jullie verbonden en ook de foto,s zijn prachtig .Jij zit daar als een Heertje op jouw werkplek , wat een mooi stekkie en uitzicht en al die reacties op jullie mails mooi toch. En
    Charlotte niet te veel snoepen van die heerlijke koeken.denk aan de lijn.
    Ook een mooie stageplek voor jouw?
    dat horen wij nog wel

  • 17 Februari 2012 - 12:23

    Caroline:

    super foto's! Heerlijk om op deze manier een beetje te kunnen meegenieten met jullie. Zo te zien hebben jullie het niet slecht daar.

  • 17 Februari 2012 - 18:36

    Wim En Ineke:

    Hoi Brent, fijn om jullie berichten te lezen. De foto's geven een mooie indruk van je werkplek. Veel groener dan je zou verwachten in de hoofdstraat van zo'n wereldstad. We blijven jullie volgen en zijn straks natuurlijk ook benieuwd naar je videoproductie. Vanzelfsprekend zijn we ook benieuwd naar Charlotte's eerste ervaringen. Groet van ons en geniet ervan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

19 April 2014

En weer op reis!

11 Juli 2012

Vakaaantiiieee

29 Juni 2012

Laatste week!

10 Juni 2012

Waitomo Caves

22 Mei 2012

Coromandel, Nederland en Skytower!
Brent

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 15721

Voorgaande reizen:

03 April 2014 - 26 Juni 2014

Amerika en Zuid Amerika

02 Februari 2012 - 25 Juli 2012

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: